Хочеш знайти партнера: вчи англійську та збирай гроші на літак
Категорія
Блоги
Дата публікації

Хочеш знайти партнера: вчи англійську та збирай гроші на літак

Юлія Федів
Юлія Федів

У 2016 році Україна стала 39 членом програми Європейського Союзу у сфері підтримки культурних та медійних проектів "Креативна Європа". Зацікавленість програмою серед українського культурно-креативного істеблішменту все більше зростає і з нею збільшується кількість питань до Національного Бюро Програми в Україні. Тому ми вирішили започаткувати серію порад для потенційних заявників.

Почнемо з найважливішого аспекту - умови, без якої ваш проект не може стати учасником Креативної Європи - це партнерство. Різні конкурси програми і у напрямку "Культура" і у напрямку "Медіа" ставлять за мету підвищення рівня взаємозалежності та кооперації між культурними, креативними та аудіовізуального індустріями європейського континенту. Щоб стати учасником програми, вам буде потрібно знайти, налагодити зв'язки, юридично їх оформити і разом розробити і подати заявку на конкурс з як мінімум двома партнерами з двох різних європейських країн.

Для затятих відвідувачів міжнародних та європейських івентів, візитниця яких переповнена контактами колег від Норвегії до Португалії - це здасться найлегшим етапом подачі заявки. Але що скажуть ті українські організації, які не покидали кордони міста, області та країни. Для них ми підготували сім порад "Як знайти партнера і не втрати його":

1. Вивчайте іноземні мови. Всі загальновідомі грантові програми, міжнародні конкурси вимагають знання англійської мови. З гугл перекладачем ви не налагодити довготривалих конструктивних партнерськх відносин з іноземними колегами.

2. Подорожуйте. Безвізовий режим та поява на українському ринку дешевих авіаперевізників дозволяє вам покинути кордони країни та долучатися до профільних івентів на теренах Європи.

3. Мережуйтеся. Досліджуйте наявні європейські та міжнародні мережі ваших однодумців. Вступайте у мережі та платформи вже підтримані програмою Креативна Європа.

4. Розширюйте знання щодо останніх тенденцій європейської політики у  вашій галузі. Ви маєте володіти ситуацією, щоб бути з партнером "на одній хвилі".

5. Вчіться "продавати" себе партнеру. Добре проаналізуйте та сплануйте зовнішню комунікаційну стратегію вашої організації.

6. Вчіться вірно юридично оформлювати ваші стосунки з партнером. Не бійтеся відстоювати свою точку зору, особливо у сфері захисту авторських прав на продукт.

7. Відкрийте себе новим враженням, новим знанням і партнери самі вас знайдуть.

І на завершення мотивуємо всіх кооперувати, промувати себе та Україну і створювати якісний конкурентноздатної контент, ввійти в європейську систему і додати до неї талановитий український колорит.

До нових цікавих порад!

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?