Запуск і просування онлайн-бізнесу в 2018-2019 роках
Категорія
Блоги
Дата публікації

Запуск і просування онлайн-бізнесу в 2018-2019 роках

Олесь Тимофеев
Олесь Тимофеев

"Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить вас немає в бізнесі", – слова Білла Гейтса, сказані близько 10 років тому. Зараз це вже не просто прогноз, а заповідь кожного підприємця. В інтернеті є всі. Тому кожен може знайти тут своїх потенційних клієнтів.

При правильному запуску проекта в мережі бізнесмен може вже через кілька днів отримати перші результати. Головне, діяти за чітким планом. Компанія GeniusMarketing навчає інтернет-підприємців 5 років. Це організатори найбільшого саміту з онлайн-маркетингу в Східній Європі – Лабораторії Онлайн Бізнесу. Через навчальні програми компанії пройшло більше 48 000 людей з 52 країн світу. На цьому досвіді і заснований актуальний план запуску та просування бізнесу в інтернеті.

Як швидко запустити проект і отримати перших клієнтів

1. Визначення та сегментація цільової аудиторії

Перш ніж створити привабливу пропозицію і зробити маркетингову упаковку, варто визначити, хто конкретно буде це бачити. Правильно виділивши цільову аудиторію, можна залучати клієнтів із мінімальними витратами. Для цього потрібно скласти аватари середньостатистичних клієнтів і максимально докладно описати їх.

2. Створення маркетингової упаковки з вигідною для відвідувача пропозицією

Найчастіше – це односторінкові сайти. Вивчивши цільову аудиторію, опишіть товар або послугу і покажіть, чим саме ви можете бути кориснішими за конкурентів.

3. Запуск реклами в місцях концентрації цільової аудиторії

У 2018 році до трендів інтернет-маркетингу потрапила відеореклама. Це короткі ролики, що чіпляють "за живе" потенційних клієнтів. Публікуються на актуальних ресурсах:

  • Instagram;

  • YouTube;

  • Facebook;

  • ВКонтакте.

У деяких нішах все ще ефективна контекстна реклама в Google та Яндекс.

Як спровокувати щомісячний приріст клієнтської бази в геометричній прогресії

1. Основи лідогенерації й створення бази постійних покупців

Побудова повноцінної воронки продажів в інтернеті передбачає створення відносин із цільовою аудиторією. Перед основною пропозицією варто підвищити рівень лояльності до бренду. У першу чергу це робиться за допомогою лід-магніту – безкоштовного товару або послуги. Далі можна зробити пропозицію із дешевим продуктом-вмикачем. Його мета – перетворити потенційного клієнта в реального.

Весь цей час людина отримує розігріваючі листи з корисним контентом і додатковими пропозиціями. Можна використовувати сервіси для email-маркетингу та розсилок у месенджерах.

2. SMM-2018, або Ефективне просування в соціальних мережах

Кожна соцмережа має свою аудиторію. Перш ніж починати SMM-просування, варто визначити, де знаходяться саме ваші клієнти. Після цього створіть спільноти на обраних ресурсах і регулярно публікуйте корисний унікальний контент. Щоб швидко збільшити кількість підписників, можна провести вірусний конкурс спільно з популярними у ніші блогерами.

20% від бюджету на створення контенту варто вкладати в платне просування постів. Така можливість є в кожній соціальній мережі.

3. Контент-маркетинг як спосіб закохати цільову аудиторію в свій бренд

На наступному етапі розвитку починається залучення цільової аудиторії за допомогою корисного контенту. При цьому використовуються власний блог для публікації статей і YouTube-канал. У цю ж категорію входять раніше створені канали комунікації з клієнтами в соціальних мережах.

4. Точний аналіз результатів на кожному етапі воронки продажів

Для визначення ефективності власних ресурсів можна використовувати Google Analytics і Яндекс.Метрику. Аналітика демонструє марні дії, від яких варто відмовитися. Зовнішні канали, наприклад соцмережі, мають свої аналітичні інструменти.

5. Опрацювання деталей воронки продажів й оптимізація конверсії

У кожної окремої сторінки або ресурсу є свої цілі і завдання. Відповідно, всі дії в інтернет-маркетингу повинні бути корисними. Розуміючи, що саме приносить гірші результати, варто підтягувати "просідаючі" елементи до кращого рівня.

Цих дій достатньо, щоб регулярно отримувати клієнтів з інтернету, якщо розібратися детально в кожному з пунктів. Але значно збільшувати результати щороку дозволяють трендові інструменти. Тому підприємцю варто відстежувати усі тенденції онлайн-маркетингу та завжди бути в курсі подій.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?