Американська компанія Ford офіційно оголосила про початок серійного виробництва нового хот-хетча Ford Focus RS, пише ТСН.
Новинка отримала нову решітку радіатора, перероблену оптику, а також видозмінену вихлопну систему, 19-дюймові колісні диски, збільшені повітрозабірники, антикрило і задній дифузор.
Найпотужніший і найшвидший Focus оснащується 2,3-літровим мотором EcoBoost потужністю 350 кінських сил. Максимальний крутний момент силового агрегату становить 470 ньютон-метрів. Мотор працює в парі зі шестиступінчастою "механікою".
Новинку оснастили еластичною системою повного приводу, яка може передавати на задні колеса до 70% крутного моменту. У свою чергу, допускається широкий діапазон розподілу цієї частки між задніми колесами - аж до 100% на кожне з коліс. Все це зроблено для того, щоб забезпечити хетчбеку кращу керованість. Однак на Focus RS при бажанні можна проходити повороти і в керованому заносі. За заявами представників марки, це стало можливо завдяки спеціальному пакету налаштувань.
Загалом у Focus RS передбачено чотири режими водіння: Normal, Sport, Track, а також Drift. У дрифт-режимі активується спеціальне калібрування системи повного приводу, яке регулює розподіл крутного моменту і полегшує входження в керований занос. Серед інших технічних змін - більш жорсткі пружини і амортизатори, інша система вихлопу і коротка рульова рейка.