18 корисних навичок для досягання успіху в роботі
Категорія
Робота
Дата публікації

18 корисних навичок для досягання успіху в роботі

18 корисних навичок для досягання успіху в роботі
Джерело:  online.ua

Як стати успішним у роботі? Для цього недостатньо лише ефективно виконувати поставлені задачі у команді. Щоб рухатися по кар'єрній драбині, важливо мати взаєморозуміння з колегами та клієнтами. А тут треба включати комунікабельність і не тільки. Гід Онлайн зібрав професійні звички успішних людей, які дійсно працюють - їх варто освоїти кожному, щоб мати прогрес у кар'єрі та високий доход.

Як стати успішним - професійні навички для кар'єрного зростання

Фото: unsplash.com

Вміння слухати

Перед тим як давати свої поради та ділитися власною точкою зору, ви, передусім, повинні вислухати вашого співбесідника, зрозуміти, про що йде мова. В іншому випадку ваші поради можуть бути недоречними, безглуздими, а в деяких випадках вони можуть навіть образити.

Якщо вам щось розказують – уважно вислухайте, не перебиваючи людину, а потім вже починайте говорити самі. Бувають випадки, коли співбесіднику потрібно просто виговоритися, щось відійти від стресової ситуації.

Чесність

Для роботодавця дуже важливо, якщо ви подаєте йому достовірну інформацію – не тільки ту яка стосується робочого процесу, а й про вас самих. Якщо ви десь допустили помилку, у чомусь сумніваєтеся чи не впевнені стовідсотково – вмійте це чесно визнавати.

Зробіть все можливе, щоб не допустити повторення ситуації, замість того щоб брехати та вигороджувати себе. Ви не можете передбачити майбутнє, наприклад, розвиток якогось проекту, тому ніколи не давайте гарантій, якщо не впевнені у цьому.

Людяність

Яка б не склалася ситуація, залишатися завжди людиною – це найголовніше. Як начальство, так і інші співробітники цінують колег, з якими легко ладнати, які вміють проявляти співчуття та здатні йти на поступки. Такі люди не тільки ефективно виконують свої задачі, а ще й створюють сприятливу атмосферу у колективі.

Якщо ви знайдете гармонію з людьми, з якими працюєте, та будете турбуватися не тільки про себе, але й про колектив в цілому, ви завоюєте повагу серед колег та забезпечите собі підтримку.

Відповідальність

Вміння брати на себе відповідальність навіть в найскладніших ситуаціях – дуже важлива навичка, яка знадобиться вам при побудуванні кар’єри. Не важливо який у вас зараз настрій, наскільки сприятливо склалися зовнішні обставини та яке у вас самопочуття – якщо ви пообіцяли виконати якусь задачу, ви обов’язково маєте її виконати у назначений строк. Якщо ж щось піде не так, відповідати за провал доведеться тільки вам самим.

Гнучкість

Фото: envato.com

Вміння пристосовуватися до обставин також відіграє не останню роль у кар’єрному зростанні. Сучасні компанії принаймні раз на рік переглядають свої цілі, впроваджують різні інновації, нові методи взаємодії з клієнтами та нові технології.

Виходячи з цього, перевага віддається працівникам, які вміють швидко навчатися, підстроюватися під зміни та інновації. Навряд чи хтось буде триматися за співробітника, який користується застарілим та малоефективним обладнанням, і при цьому не хоче нічого змінювати.

Бажання постійно навчатися новому

Щоб плідно працювати в компанії, постійно підвищуючи свій статус та рівень заробітної плати, потрібно приділяти багато часу самовдосконаленню та покращенню своїх навичок.

Світ швидко змінюється, тому якщо ви хочете, щоб ваші навички були актуальними й через 10 років, їх потрібно постійно вдосконалювати та отримувати нові знання. Спеціалісти, які зацікавлені у власному розвитку та можуть передати знання іншим, цінуються найбільше.

Креативність

У сучасних компаніях цінуються люди, які сповнені нових ідей та готові їх реалізувати. Такі люди не тільки йдуть «в ногу з часом», а й випереджають його. Завдяки ним з’являються нові тенденції на ринку, нові продукти та нові технології. Зазвичай, такі працівники не бояться експериментувати та використовують творчий підхід до вирішення поставлених задач. В цілому, вони є рушійною силою прогресу.

Читання «правильної» літератури

Читання книг по психології, особистій мотивації та основам маркетингу допоможуть вам краще зрозуміти суть відносин у колективі, між роботодавцем та підлеглим, а також між клієнтом та працівником.
Завдяки таким книгам ви покращите навики спілкування, зможете краще організувати свій час, навчитеся концентруватися на дійсно важливих речах. Буде добри, якщо ви читатимете за рік принаймні 20 книг, що розвивають вас, як особистість,.

Переконливість

Якщо ви здатні не тільки виконувати різного роду доручення, а й бути лідером, який силою слова може повести за собою підлеглих у вірному напрямку – це вже великий плюс для професійного розвитку.
Такі співробітники вміють цікаво та зрозуміло доносити до колективу свої ідеї, заохочуючи його до нових звершень. Вони можуть зробити так, щоб люди їм повірили та надихалися їх прикладом.

Дотримання правил трудової етики

Роботодавці віддають перевагу тим працівникам, які не тільки дотримуються встановлених законом трудових норм, а ще й приймають негласні правили, що діють у колективі.

Так, наприклад, якщо у компанії прийнято затримуватися на деякий час після роботи, щоб завершити якісь справи – новий працівник також має слідувати цьому правилу. Наполегливість та трудоголізм є дуже важливими чинниками для подальшого просування по кар’єрній драбині.

Відданість роботі

Фото: envato.com

Роботодавці не хочуть мати справу з людьми, які вимагають особливого підходу, яким не можна довіряти та яким не можна дати можливість представляти компанію публічно. Тому, якщо ви хочете затриматися у цій компанії та розраховувати на розвиток вашої кар’єри, ви повинні проявляти лояльність у всьому.

Це стосується відношення до роботи, яку вам доручають, а також того, яку думку про компанію ви демонструєте поза її межами (наприклад у соцмережах). Будь-які прояви негативу можуть коштувати вам посади.

Вміння наладжувати контакт з керівництвом

Немає нічого поганого у тому, якщо ви більше спілкуватиметесь з колегами, які займають керівні посади, аніж з тими, хто займаю ту ж посаду, що й ви. Це свідчить про те, що ви комунікабельна та цікава у професійному плані людина. У цьому немає ніякого підлабузництва та бажання вислужитися.

В майбутньому близькість до начальства може зіграти вам на руку – вона суттєво збільшує ваші шанси отримати підвищення. До того ж, так вам буде значно простіше донести якісь корисні чи креативні ідеї, які послугують на благо всього підприємства.

Вміння залагоджувати конфлікти

Вміння вчасно погасити конфлікт, що розгорається у колективі, або ж вирішити якусь складну проблему, також свідчить про вас, як про комунікабельну та розумну людину, яка здатна знайти вихід з будь-якої ситуації.

При цьому проблеми та конфлікти потрібно вирішувати лише у відкритій формі, не стаючи на чиїсь сторону, та не вдаючись до інтриг. В інакшому випадку це тільки зіпсує вашу репутацію.

Вміння уловлювати невербальні сигнали

Якщо ви здатні помічати найменші дрібниці у поведінці співбесідника, наприклад, його «мову тіла», рухи руками, погляд, зміни у тоні голосу, ознаки нервування, тощо – ви дуже уважна людина.

Такі навички відіграють дуже важливу роль при веденні ділових переговорів, коли найменші зміни у поведінці партнера можуть свідчити про те чи інше рішення з його боку. По рухам та інтонації можна навіть судити – варто довіряти цій людині, чи ні.

Здатність до самоорганізації

Давно у минулому ті часи, коли співробітник був лише виконавцем доручень «з гори» та працював за чітко сформульованими правилами. Зараз же, навпаки, більше цінуються люди, які вміють самостійно та ефективно роз приділяти свій час, ставити перед собою чіткі задачі та виконувати їх.

Завдяки навичці планування ви зможете уникнути авралів, стресових ситуацій та не підставите під удар колег. До того ж, ваша продуктивність на робочому місці буде значно вищою.

Критичне мислення

Однією з найважливіших переваг критичного мислення є здатність передбачати, до чого приведуть ті чи інші дії. Завдяки критичному мисленню ви завжди будете на крок попереду, а в сучасних реаліях, де ситуація може дуже стрімко змінюватися, це дуже важливо.

Щоб навчитися критично мислити, старайтеся задавати правильні питання, формулюючи їх чітко та ясно, не довіряйте неперевіреній інформації, ретельно аналізуйте всю інформацію, яку отримаєте та відстоюйте власну точку зору.

Емоційний інтелект

Фото: envato.com

У роботі важливу роль відіграє те, чи ми вміємо ми керувати своїми емоціями та бути щирими. Емоційний інтелект є однією з основних соціальних навичок, яка дозволяє усвідомлювати, чому люди реагують на ту чи іншу подію саме таким чином. Також ви можете «відстежувати» власні почуття та контролювати їх.

Для розвитку цієї навички потрібно навчитися слідкувати за своїм емоційним станом впродовж певного часу. Фіксуйте, що викликає у вас роздратування, а що, навпаки, вдоволення. Згодом ви навчитеся спостерігати й за іншими людьми.

Вміння розмовляти на будь-які теми

Дуже важливо, якщо ви вмієте не тільки обговорювати питання, що безпосередньо стосуються роботи, а й здатні підтримати розмову з колегами на якісь нейтральні теми – сім’ю, відпочинок, хобі, тощо. Так ви уникнете незручного мовчання та продемонструєте, що ви ерудована людина, з якою можна вирішувати різні питання. Також ви зможете знайти спільну мову з людьми, з якими працюєте разом.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?