Професійні планувальники і організатори щовечора змушують себе зробити 10 речей, щоби вранці прокидатися без суєти.
Lady.ONLINE.UA пропонує вам список обов'язкових справ від експертів Good Housekeeping.
1. Вони прибирають у вітальні
«Це просто, - каже професійний організатор Джеффрі Філіп, - Я поправляю подушки, розставляю все по місцях, тоді вранці заходжу в чистий простір, що добре впливає на весь день».
2. Вони прибирають часто використовувані поверхні
За словами експерта Метта Байєра, чітка робоча поверхня є найбільш важливим інструментом організації, оскільки вона дозволяє розкласти, розставити пріоритети і додати процес в свій день. "Я не йду спати, поки не приберу мій робочий стіл, обідній стіл і кухонну стійку».
3. Вони завершують розпочаті господарські роботи
Викинути сміття, звільнити раковину. «Головне, щоб ця рутина не очікувала вас вранці», - радять експерти.
4. Вони складають все можливе на наступний день
Експерт Рейчел Розенталь радить підготувати спортивну форму для залу, шкільні обіди і бутерброди в офіс. Перевірте свій гаманець, ключі і т. д.
5. Вони прибирають підлогу
"Останнє, що ви хочете зробити, це випадково спіткнутися щось вночі, коли ви йдете на кухню за склянкою води," - говорить експерт. Взуття має бути в шафі, іграшки в кошику, книги на полиці.
6. Вони ховають одяг, який не потрібно прати, в шафу
Ніяких курток на кріслі, чистої білизни на дивані. Навіть, якщо ви все повісите просто на гачки - буде краще, ніж купа одягу.
7. Вони кидають брудний одяг в кошик
Амелія Меєна, організатор і засновник Appleshine, знає, як це спокусливо - роздягатися і лягати в ліжко, залишивши одяг на підлозі, - але вона не дозволяє собі піддаватися цій спокусі. "Замість цього я кидаю все в кошик," - каже вона. "Це невеликий крок в напрямку запобігання безладу. І це робить день прання трохи легшим”.
8. Вони продумують завтрашній наряд і готують його
Вранці вам не доведеться гарячково шукати одяг в шафі або гладити сорочку.
9. Вони складають список справ на завтра
Спробуйте і ви скласти список з 5-7 найважливіших справ, а їх розписати на більш дрібні.
10. Вони дистанціюються від техніки
Мобільний телефон, комп'ютер варто вимкнути і поставити на зарядку в іншій кімнаті.
Читайте також 10 крутих лайфхаків для зберігання продуктів 10 крутих лайфхаків для зберігання продуктів 10 крутих лайфхаків для зберігання продуктів.