Компанія Lexus на Детройтському автосалоні офіційно представила серійне купе LC500. На розробку цієї моделі знадобилося чотири роки, пише Мотор.
Зовнішність LC500 стане зразком нової концепції, в якій будуть виконані майбутні "Лексуси". Купе побудовано із застосуванням платформи під назвою GA-L, яка ляже в основу наступних задньопривідних і передньомоторних автомобілів марки.
Інженери постаралися розмістити центр ваги ближче до середини машини і якомога нижче. Розташування для місця водія також було обрано для максимально близького розташування до найбільш важкої точки купе. Завдяки застосуванню гранично міцних матеріалів кузов LC500 вийшов більш міцним, ніж шасі суперкара LFA.
Купе оснащене 32-клапанним атмосферним двигуном V8 об'ємом п'ять літрів. Цей мотор відомий за моделями IS F і GS F, але для LC500 його допрацювали - віддача зросла до 467 к.с., що робить новинку найпотужнішою серійною машиною компанії з часів вже згаданого 560-сильного LFA. На розгін до 97 км / год машині потрібно менше 4,5 секунди.
Мотор працює в парі з шестиступінчастим «автоматом». Виробник стверджує, що ця АКП вийшла легше багатьох восьмидіапазонних аналогів і зіставною за швидкістю перемикання з «роботами».
Президент компанії Toyota Акіо Тойода, який особисто випробовує нові "Лексуси", відзначив важливість проекту LC500.
«Кілька років тому ми вирішили пов'язати майбутнє бренду з виразними і пристрасними автомобілями. Пропорції кузова нашого нового купе, чудові дизайн і динамічні показники служать зразком прихильності марки до емоційної стороні автомобілебудування », - сказав топ-менеджер.