Volvo випустила універсал V90 на зміну моделі V70, це третій автомобіль побудований на модульній платформі SPA.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на AutoUA.
Публічна презентація новинки відбудеться в березні на Женевському автосалоні.
Габаритна довжина Volvo V90 становить 4936 мм проти 4963 мм у седана S90, ширина з урахуванням дзеркал - 2019 мм, висота (з плавником в задній частині даху) - 1475 мм, а розмір колісної бази дорівнює 2941 мм. Також відома величина дорожнього просвіту - 153 мм і обсяг багажника - разом з нішею під килимком тисяча п'ятсот двадцять шість літрів (наприклад, у універсала Mercedes-Benz E-Class багажник вміщає 1 855 л), а споряджена маса в залежності від версії становить від 1825 кг до 2100 кг .
Для нового універсала доступні п'ять двигунів. Бензинова 2.0-літрова «турбочетвірка» T5 потужністю 254 к.с. і обертовим моментом 350 Нм пропонується з переднім приводом. T6 з турбокомпресором і механічним нагнітачем встановлюється на повнопривідний варіант і розвиває 320 к.с., а також 400 Нм. Розгін з 0 до 100 км / год у зазначених модифікацій займає від 6.1 до 7.0 секунд, а паспортна витрата палива в комбінованому режимі варіюється в межах 6.8 - 7.4 л / 100 км.
Також є два дизельних варіанти з твін турбо моторами. На монопривідний встановлюється 2.0-літровий агрегат D4 потужністю 190 к.с. і обертовим моментом 400 Нм. У повнопривідного під капотом двигун D5 з віддачею 235 л.с. і обертовим моментом 480 Нм. До першої «сотні» вони розганяється не більше ніж за 8.5 секунд (повнопривідний - за 7.2 секунди), а апетит становить від 4.5 до 4.9 л «важкого палива» на 100 км пробігу. Коробка передач у всіх модифікацій одна, це 8-ступінчастий "автомат".
На вершині лінійки розмістився гібридний Volvo V90 T8 AWD з таким же, як у версії T6 бензиновим ДВС, 46-сильним мотор-генератором і 88-сильним (240 Нм) електромотором на задній осі з рідинним охолодженням, які отримують енергію від літій-іонної батареї ємністю 9.2 кВт • год і масою 113 кг, встановленої в центральному тунелі. Максимальна пікова віддача всієї установки становить 407 к.с. і 640 Нм. За європейським випробувальним циклом NEDC для гібридів такий автомобіль проїжджає виключно на електричній тязі 45 км. Розгін з 0 до 100 км / год займає 5.2 секунди, а витрата палива в комбінованому режимі дорівнює 2.1 л на "сотню".
Підвіска така ж, як і у седана S90 - спереду незалежна на подвійних поперечних важелях, а ззаду - багаторичажка з поперечною композитною ресорою і гідравлічними амортизаторами. Опціонально доступна пневматична система. На додачу покупці V90 м отримають систему напівавтономного водіння, функцію кругового відеоогляду, датчики сліпих зон, автоматичний паркувальник і систему допомоги при проїзді перехресть з обмеженою оглядовістю. Полуавтопілот в цьому випадку вміє зберігати смугу руху на швидкості до 130 км / год і не потребує автомобіля попереду.