Німецький автовиробник Mercedes-Benz розробляє платформу, яка послужить основою для чотирьох повністю електричних моделей - двох седанів і двох вседорожників, пише Мотор з посиланням на Car.
За даними джерела, архітектура отримає назву EVA. У ній використовують ряд компонентів модульного шасі MRA, на якому побудовані представники сімейства C-Class і S-Class. Загальний розмір інвестицій в проект складе близько двох мільярдів євро.
Першим електрокаром, побудованим на новій платформі, стане седан, який буде представлений в 2018 році і в модельній лінійці Mercedes займе місце між С- і Е-Class, а слідом за ним з'явиться кросовер, який займе місце між моделями GLC і GLE.
Потім німці представлять великий седан розміром з нинішній S-Class. Четвертим електрокаром стане повнорозмірний вседорожник, який буде більше нинішнього GLS (габаритна довжина - 5,1 метра).
Версії з приводом на задні колеса укомплектують електромотором, що видає 402 кінських сили. Повноприводні варіанти на додаток отримають двигун, встановлений на передній осі, потужністю від 120 до 201 сили. Блок акумуляторів розташується в днищі машини.
Очікується, що електрокари обладнають адаптивною підвіскою, системою розподілу крутного моменту і «високотехнологічною» системою рекуперації енергії.
Німці розраховують випускати до 20000 електричних машин щорічно. За попередніми даними, вартість найдешевшого автомобіля складе близько 100 000 доларів.
- Категорія
- Авто-мото
- Дата публікації