Мусульманка стала обличчям відомого косметичного бренду: фото красуні в хіджабі
Категорія
Мода
Дата публікації

Мусульманка стала обличчям відомого косметичного бренду: фото красуні в хіджабі

Мусульманка стала обличчям відомого косметичного бренду: фото красуні в хіджабі
Джерело:  The Guardian

Відомий б'юті-блогер - 23-річна мусульманка Нура Афіа стала посланцем бренду CoverGirl поряд з Софією Вергара і Кеті Перрі.


Про це повідомляє Lady.ONLINE.UA з посиланням на The Guardian.


Це новина викликала багато обговорень в мережі, адже Нура - мусульманка, яка з гордістю носить хіджаб. Це, правда, не завадило їй зібрати 300 тисяч передплатників в Instagram і 200 тисяч передплатників на YouTube.


Нура заміжня, виховує 5-річну доньку. У неї є рідня в Афганістані, але живе вона разом з родиною в США. Коли вона народила, то шукала в мережі техніки макіяжу, але нічого не підходило жінці, яка змушена ховати волосся і приховувати фігуру.




Тоді Нура вирішила сама створити канал і показувати, як правильно фарбуватися. Вона - прихильниця так званого агресивного макіяжу (багато косметики). А зараз Афіа стала обличчям туші So Lashy від CoverGirl.


Це великий успіх для Нури, адже коли вона створювала свій блог, було багато критики. Критикували і одновірці, і люди інших віросповідань, а косметичні компанії відмовлялися з нею співпрацювати, поки вона буде носити хіджаб.




«Мій чоловік не був проти мого захоплення, спочатку він просто взагалі не розумів, що до чого. Від батьків я якийсь час приховувала, що веду відеоблог, вони у мене все-таки консервативні люди. Тато, наприклад, накричав на мене на весіллі через те, що я нафарбувалася. Пізніше я розповіла все батькам, і вони, на мій превеликий подив, мене підтримали. Хоча маму вся ця популярність як і раніше лякає - вона не любить публічність», - зазначає Нура.


До речі, ще одним посланником бренду недавно став чоловік - 17-річний Джеймс Чарльз. CoverGirl хоче показати, що все рівні, різні і красиві.














Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?