Відомий б'юті-блогер - 23-річна мусульманка Нура Афіа стала посланцем бренду CoverGirl поряд з Софією Вергара і Кеті Перрі.
Про це повідомляє Lady.ONLINE.UA з посиланням на The Guardian.
Це новина викликала багато обговорень в мережі, адже Нура - мусульманка, яка з гордістю носить хіджаб. Це, правда, не завадило їй зібрати 300 тисяч передплатників в Instagram і 200 тисяч передплатників на YouTube.
Нура заміжня, виховує 5-річну доньку. У неї є рідня в Афганістані, але живе вона разом з родиною в США. Коли вона народила, то шукала в мережі техніки макіяжу, але нічого не підходило жінці, яка змушена ховати волосся і приховувати фігуру.
Тоді Нура вирішила сама створити канал і показувати, як правильно фарбуватися. Вона - прихильниця так званого агресивного макіяжу (багато косметики). А зараз Афіа стала обличчям туші So Lashy від CoverGirl.
Це великий успіх для Нури, адже коли вона створювала свій блог, було багато критики. Критикували і одновірці, і люди інших віросповідань, а косметичні компанії відмовлялися з нею співпрацювати, поки вона буде носити хіджаб.
«Мій чоловік не був проти мого захоплення, спочатку він просто взагалі не розумів, що до чого. Від батьків я якийсь час приховувала, що веду відеоблог, вони у мене все-таки консервативні люди. Тато, наприклад, накричав на мене на весіллі через те, що я нафарбувалася. Пізніше я розповіла все батькам, і вони, на мій превеликий подив, мене підтримали. Хоча маму вся ця популярність як і раніше лякає - вона не любить публічність», - зазначає Нура.
До речі, ще одним посланником бренду недавно став чоловік - 17-річний Джеймс Чарльз. CoverGirl хоче показати, що все рівні, різні і красиві.