Компанія Opel представила концептуальне задньопривідне купе GT, публічний дебют якого відбудеться в березні на Женевському автосалоні. Прототип, випущений на честь однойменної класичної моделі кінця 60-х років, покликаний продемонструвати «основу для майбутніх спорткарів» німецької марки, пише Мотор.
Новинка, маса якої не перевищує одну тонну, має середньомоторну компоновку з мотором за передньою віссю і з приводом на задні колеса. Концепт-кар укомплектували модифікованим повністю алюмінієвим трициліндровим двигуном об'ємом один літр, який встановлюється на моделі Adam, Corsa і Astra.
На прототипі цей мотор розвиває 145 кінських сил і 205 Нм крутного моменту. Агрегат поєднується з шестидіапазонною секвентальною коробкою передач з можливістю перемикання ступенів підрульовими пелюстками. Купе розганяється з нуля до ста кілометрів на годину менш ніж за вісім секунд, а його максимальна швидкість склала 215 кілометрів на годину.
Ряд стилістичних елементів запозичений у концепт-карів Opel Experimental GT і Vauxhall XVR, представлених у 1965 і 1966 роках відповідно. Ці прототипи мали значний вплив на дизайн подальших серійних машин автовиробника.
Передні колеса нового Opel GT, пофарбовані в червоний колір, натякають на мотоцикл Opel Motoclub 500, що випускався з 1928 по 1930 рік. В цілому, прототип показує подальший розвиток нового дизайнерського напрямку «Опеля», вперше продемонстрованого в 2013 році на експериментальному гібриді Monza.
Двері Opel GT, що працюють на електроприводі, частково «ховаються» під передні колісні арки при відкритті. Зовнішні дзеркала замінені двома камерами заднього виду, зображення з яких виводиться на два монітори - з лівого і правого боку передньої панелі. За словами розробників, таке рішення надалі «дозволить назавжди забути про традиційні бічні дзеркала і сліпі зони».
Лобове скло прототипу одразу переходить у великий панорамний дах, що «дозволяє насолоджуватися їздою, як на автомобілі з кузовом ''тарга''». Нарешті, концепт-кар отримав матричні світлодіодні фари головного світла нового покоління з інтегрованими секціями покажчиків повороту.
Керівництво «Опеля» поки не планує розробку серійної версії наступника GT. При цьому представники німецької компанії зазначили, що вони простежать за реакцією публіки, від якої багато в чому залежатимуть перспективи подібної товарної моделі.