Opel показав прототип маленького задньопривідного купе (7 фото)
Категорія
Авто-мото
Дата публікації

Opel показав прототип маленького задньопривідного купе (7 фото)

Opel показав прототип маленького задньопривідного купе (7 фото)
Джерело:  Мотор.ru

Компанія Opel представила концептуальне задньопривідне купе GT, публічний дебют якого відбудеться в березні на Женевському автосалоні. Прототип, випущений на честь однойменної класичної моделі кінця 60-х років, покликаний продемонструвати «основу для майбутніх спорткарів» німецької марки, пише Мотор.
Новинка, маса якої не перевищує одну тонну, має середньомоторну компоновку з мотором за передньою віссю і з приводом на задні колеса. Концепт-кар укомплектували модифікованим повністю алюмінієвим трициліндровим двигуном об'ємом один літр, який встановлюється на моделі Adam, Corsa і Astra.


На прототипі цей мотор розвиває 145 кінських сил і 205 Нм крутного моменту. Агрегат поєднується з шестидіапазонною секвентальною коробкою передач з можливістю перемикання ступенів підрульовими пелюстками. Купе розганяється з нуля до ста кілометрів на годину менш ніж за вісім секунд, а його максимальна швидкість склала 215 кілометрів на годину.


Ряд стилістичних елементів запозичений у концепт-карів Opel Experimental GT і Vauxhall XVR, представлених у 1965 і 1966 роках відповідно. Ці прототипи мали значний вплив на дизайн подальших серійних машин автовиробника.


Передні колеса нового Opel GT, пофарбовані в червоний колір, натякають на мотоцикл Opel Motoclub 500, що випускався з 1928 по 1930 рік. В цілому, прототип показує подальший розвиток нового дизайнерського напрямку «Опеля», вперше продемонстрованого в 2013 році на експериментальному гібриді Monza.


Двері Opel GT, що працюють на електроприводі, частково «ховаються» під передні колісні арки при відкритті. Зовнішні дзеркала замінені двома камерами заднього виду, зображення з яких виводиться на два монітори - з лівого і правого боку передньої панелі. За словами розробників, таке рішення надалі «дозволить назавжди забути про традиційні бічні дзеркала і сліпі зони».


Лобове скло прототипу одразу переходить у великий панорамний дах, що «дозволяє насолоджуватися їздою, як на автомобілі з кузовом ''тарга''». Нарешті, концепт-кар отримав матричні світлодіодні фари головного світла нового покоління з інтегрованими секціями покажчиків повороту.



Керівництво «Опеля» поки не планує розробку серійної версії наступника GT. При цьому представники німецької компанії зазначили, що вони простежать за реакцією публіки, від якої багато в чому залежатимуть перспективи подібної товарної моделі.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?