Компанія Bugatti представила на автосалоні в Женеві модель Chiron з 1500 сильним мотором W16 з чотирма турбокомпресорами, яка стане гідною заміною гіперкару Veyron.
Про це повідомляє ONLINE.UA.
Розгін до першої «сотні» займає 2.5 секунди, а «максималка» досягає неможливої для «Вейрона» швидкості 420 км/год.
Глава Bugatti Вольфганг Дюрхаймер називає Chiron «повністю новою моделлю», хоча новинку також можна назвати результатом еволюції Veyron. Від попередника залишилися майже всі вузли і агрегати, проте їх характеристики при цьому були значно поліпшені - все заради нових рекордів. Зокрема 8.0-літровий двигун отримав модернізовану систему послідовного наддуву, коли перша пара турбін включається при низьких оборотах, а друга підключається при досягненні 3800 об / хв. Також змінена система уприскування палива з 32 форсунками, підвищена ефективність системи охолодження, встановлений полегшений коленвал і новий впускний колектор. Ці та інші модифікації дозволили збільшити потужність на 300 к.с. в порівнянні з Veyron Grand Sport Vitesse, а крутний момент виріс з 1500 Нм до 1600 Нм (двигун ще не сертифікований і остаточні характеристики можуть відрізнятися).
Шестиступінчастий преселектів з більш витривалими зчепленнями працює разом з системою постійного повного приводу з можливістю блокування переднього і заднього диференціалів. Незважаючи на хитрощі інженерів новий «Бугатті» виявився на 155 кг важче базового попередника, однак розгін з 0 до 100 км / год займає у новинки все ті ж 2.5 секунди. Позначку 200 км / ч Chiron долає через 6.5 секунди після початку руху, що на 0.8 секунди швидше Veyron. На прискорення до 300 км / год потрібно 13.6 секунди проти 16.7 секунди колишньої моделі.
Стандартне обмеження швидкості встановлено на 380 км/г. Для використання всього потенціалу автомобіля потрібно використовувати спеціальний ключ, після чого гіперкар розженеться до 420 км/год. У такому режимі автоматика зменшить до мінімуму кліренс, відкриє аеродинамічні затвори в передньому бампері, а також встановить заднє антикрило під кутом, що забезпечує оптимальну притискну силу. У моменти гальмувань цей елемент використовується як аеродинамічне гальмо.
Адаптивне шасі має кілька попередньо встановлених режимів. Налаштування Lift працює на швидкостях до 50 км/г. Вона передбачена для проїзду лежачих поліцейських, а також заїзду в трейлер. У більш швидкому режимі EB Auto оптимальні параметри кліренсу і жорсткості амортизаторів встановлює електроніка. Після 180 км/год включається режим Autobahn для їзди по дорогах без швидкісних обмежень. Для трекової їзди передбачений режим Handling, а налаштування Top Speed для максимально можливих швидкостей включається вищезазначеним спецключом.
Спереду у Bugatti Chiron встановлені шини розмірністю 285/30 R20, а ззаду - 355/25 R21. У порівнянні з покришками Veyron пляма контакту з дорожнім покриттям зросла на 14 і 12 відсотків відповідно. Салон став трохи просторіше, зокрема над головою водія і пасажира з'явилися додаткові 12 мм вільного простору. Приладова панель отримала два екрани, але зберегла класичний аналоговий спідометр з розміткою до 500 км / год.
Початкова вартість Bugatti Chiron становить 2.4 мільйона євро - в 2.1 рази дорожче Veyron. Всього буде випущено 500 екземплярів, на 150 з них вже оформлені замовлення. Перші покупці отримають автомобілі в жовтні 2016 року. У компанії також дали коротку характеристику середньостатистичного покупця своїх суперкарів. За словами Дюрхаймера, це «екстраординарна особистість з 64 автомобілями, 3 літаками і 3 вертольотами».
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що представлена найпотужніша версія Fiesta.