Китайською компанією Tech Rules був представлений 1044-сильний прототип «турбоелектричного» суперкара TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle) на Женевському автосалоні.
Про це повідомляє ONLINE.UA.
Новинку представили в двох версіях: трекової AT96 («Aviation Turbine») і дорожньої GT96 («Gas Turbine»).
У суперкарі застосували особливу систему на основі мікротурбогенератора, який виробляє електрику для підзарядки блоку літій-іонних батарей ємністю 20 кіловат-годин. Акумулятори живлять шість електромоторів, маса кожного з яких становила 13 кілограмів.
По одному агрегату розмістили в передніх колесах і ще по два - в задніх. Сумарна віддача двигунів склала 1 044 кінських сили.
Мікротурбіна версії AT96 здатна споживати авіаційний гас, дизель або бензин, а система модифікації GT96 адаптована для роботи на природному газі або біогазі. Крім цього, зарядка батарей може здійснюватися від зовнішніх електричних джерел. В останньому випадку на процедуру потрібно близько 40 хвилин.
Запас ходу виключно на електротязі склав 150 кілометрів. При повністю заряджених акумуляторах і заправленому паливному баку, обсяг якого дорівнює 80 літрам, гіперкар може проїхати до 1930 кілометрів.
Китайці заявили, що вже випробували один робочий прототип на британській трасі «Сільверстоун». Купе розігналося з місця до 96 кілометрів на годину за 2,5 секунди, а його максимальна швидкість склала 350 кілометрів на годину.
Tech Rules збирається «через пару років» побудувати товарний суперкар з мікротурбіною, який випустять обмеженим тиражем. Надалі китайці мають намір розробити «більш масовий міський автомобіль».