Алло: За лаштунками Чорної П'ятниці. Чого варта підготовка до свята
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Алло: За лаштунками Чорної П'ятниці. Чого варта підготовка до свята

На правах реклами

Алло: За лаштунками Чорної П'ятниці.  Чого варта підготовка до свята
Джерело:  online.ua

Скажені знижки, інформаційний галас — і всього три дні акції, за якою стоїть кілька місяців підготовки. Чорна П'ятниця — день найбільших знижок і нереального ажіотажу. Як правило, середній чек в ці дні збільшується на 25%, а попит зростає вдвічі чи більше. Нам, як кінцевим споживачам, видно тільки результат: дисконтні ціни на сайті. А для такого великого маркетплейса, як АЛЛО, підготовка до цього «простого» дня займає кілька місяців і забирає чималий ресурс.

 «Для того, щоб підготуватися до Чорної П'ятниці, ми оптимізуємо роботу абсолютно всіх департаментів, підключаємо додатковий логістичний ресурс, міняємо графік роботи співробітників, виділяємо сервера. Купівельна активність збільшується в два рази, це означає, що ми повинні працювати з подвійною потужністю, щоб надати звичний АЛЛО-сервіс нашим клієнтам» — коментує СМО ГК Алло, Артур Матковський.

 А що якщо введуть карантин вихідного дня і відвідувачі не зможуть прийти в АЛЛО на вихідні?

 «Ключовий навик успішного бізнесу в наші дні — миттєва адаптивність. При карантинних заходах на вихідних ми готові змістити час акції або стартувати раніше, щоб у наших клієнтів не було поспіху та була можливість вибирати товари комфортно. Крім того, на allo.ua доступні відеоконсультації, які дозволяють клієнту протестити товар у відеочаті з нашим консультантом. І, звичайно, як ніколи буде актуальний слоган «Чорна п'ятниця в твоєму смартфоні». Частка мобільного трафіку в e-commerce вже перевищила 80%, і АЛЛО не є винятком. Ми закупили додаткові сервери, так що готові впоратися з піковим навантаженням на сайт» — зазначає керівник Діджитал департаменту, Владислав Місіюк.

 Крім адаптивного підходу АЛЛО здивували ще й ніжною комунікацією — креативна кампанія під назвою «Чорна Нiжнятниця» не залишить байдужим найжорстокішого циніка. Крім яскравого візуального рішення, мила сама ідея: адже всім і справді так не вистачає позитиву в цьому році.

У категорію ніжних цін потраплять смартфони, товари екосистеми Xiaomi, бездротові навушники, фітнес-трекери, побутова техніка та багато іншого.

Для тих, хто ще не розніжився, останній чорнопятнічний тизер: крім знижок АЛЛО готує бонусні смакоту у вигляді АЛЛО-Грошей для своїх активних клієнтів.

Все: секрети здали, пішли вибирати подарунки на allo.ua і чекати знижок. Чого і вам бажаємо!

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?