У сучасному світі досить складно конкурувати з компаніями, які вдаються до допомоги маркетингових агентств. Це стосується не тільки бізнесів в Інтернеті. Саме тому попит на послуги маркетологів зростає дуже швидкими темпами. Давайте ж розберемося, чим займаються ці агенції та чи варто звертатися до фахівців з даної області.
Хто такі маркетологи?
Почнемо з азів - визначення маркетологів. Маркетолог в класичному розумінні - це людина, яка відповідає за ведення маркетингової кампанії: розробку стратегії, аналіз ринку і прямих конкурентів. Після збору отриманих даних маркетолог починає просування конкретного товару або послуги.
Крім залучення уваги до продукту стратегія повинна бути спрямована і на утримання клієнта, тобто недостатньо "разово" збільшити попит.
Таким чином ми приходимо до висновку, що маркетолог - фахівець, що збільшує і утримує попит на конкретний продукт, сферу діяльності, послугу і т.д.
У свою чергу маркетингова агенція - це штат співробітників, які відповідають за все вищезазначене.
Основні переваги маркетингового агентства перед окремо взятим маркетологом:
більш широкий вибір стратегій просування;
додатковий контроль якості роботи окремо взятих співробітників;
більш швидкі результати роботи.
Які види маркетингу існують?
Так як маркетинг в цілому існує досить довгий час, він встиг сформувати окремі підвиди, кожен з яких має свої особливості, цілі та проблеми. Давайте трохи зупинимося на цьому, адже буде краще, якщо ви зрозумієте про що йде мова, коли яке-небудь агентство запропонує послугу конверсійного маркетингу, в той час як для вашого продукту необхідний стимулюючий.
Отже, серед найпопулярніших видів сучасного маркетингу виділяють: конверсійний, стимулюючий і той що розвиває.
Останній, розвиваючий маркетинг дозволяє визначити і розкрити потенціал вашого продукту. Про нього слід задуматися, коли потреба в товарі чи послузі є, але споживачі не задоволені його якістю, тобто його потенціал розкритий не повністю або частково.
А ось маркетинг, спрямований на збільшення продажу або прибутку, називається конверсійним, той, що збільшує конверсію (з відвідувача / споживача в покупця / замовника).
Коли на продукт відсутній будь-який попит або він є, але в недостатньо великій кількості, то вам треба розглянути стимулюючий маркетинг. Він необхідний тоді, коли потенційному споживачеві просто-напросто не цікавий ваш товар або послуга, людина або компанія залишається байдужою до нього.
Безумовно це не всі види сучасного маркетингу. Крім перерахованих вище варто відзначити наступні:
ремаркетинг - відновлює попит на колись популярний продукт;
протидіє (наприклад, моторошні картинки на упаковках тютюнових виробів, боротьба з забрудненням та т.д.);
особистісний маркетинг;
мотиваційний і ін.