Маркетингова агенція — що це і чим займається?
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Маркетингова агенція — що це і чим займається?

На правах реклами

Маркетингова агенція — що це і чим займається?
Джерело:  online.ua

У сучасному світі досить складно конкурувати з компаніями, які вдаються до допомоги маркетингових агентств. Це стосується не тільки бізнесів в Інтернеті. Саме тому попит на послуги маркетологів зростає дуже швидкими темпами. Давайте ж розберемося, чим займаються ці агенції та чи варто звертатися до фахівців з даної області.

Хто такі маркетологи?

Почнемо з азів - визначення маркетологів. Маркетолог в класичному розумінні - це людина, яка відповідає за ведення маркетингової кампанії: розробку стратегії, аналіз ринку і прямих конкурентів. Після збору отриманих даних маркетолог починає просування конкретного товару або послуги.

Крім залучення уваги до продукту стратегія повинна бути спрямована і на утримання клієнта, тобто недостатньо "разово" збільшити попит.

Таким чином ми приходимо до висновку, що маркетолог - фахівець, що збільшує і утримує попит на конкретний продукт, сферу діяльності, послугу і т.д.

У свою чергу маркетингова агенція - це штат співробітників, які відповідають за все вищезазначене.
Основні переваги маркетингового агентства перед окремо взятим маркетологом:

  • більш широкий вибір стратегій просування;

  • додатковий контроль якості роботи окремо взятих співробітників;

  • більш швидкі результати роботи.

Які види маркетингу існують?

Так як маркетинг в цілому існує досить довгий час, він встиг сформувати окремі підвиди, кожен з яких має свої особливості, цілі та проблеми. Давайте трохи зупинимося на цьому, адже буде краще, якщо ви зрозумієте про що йде мова, коли яке-небудь агентство запропонує послугу конверсійного маркетингу, в той час як для вашого продукту необхідний стимулюючий.

Отже, серед найпопулярніших видів сучасного маркетингу виділяють: конверсійний, стимулюючий і той що розвиває.

Останній, розвиваючий маркетинг дозволяє визначити і розкрити потенціал вашого продукту. Про нього слід задуматися, коли потреба в товарі чи послузі є, але споживачі не задоволені його якістю, тобто його потенціал розкритий не повністю або частково.

А ось маркетинг, спрямований на збільшення продажу або прибутку, називається конверсійним, той, що збільшує конверсію (з відвідувача / споживача в покупця / замовника).

Коли на продукт відсутній будь-який попит або він є, але в недостатньо великій кількості, то вам треба розглянути стимулюючий маркетинг. Він необхідний тоді, коли потенційному споживачеві просто-напросто не цікавий ваш товар або послуга, людина або компанія залишається байдужою до нього.

Безумовно це не всі види сучасного маркетингу. Крім перерахованих вище варто відзначити наступні:

  • ремаркетинг - відновлює попит на колись популярний продукт;

  • протидіє (наприклад, моторошні картинки на упаковках тютюнових виробів, боротьба з забрудненням та т.д.);

  • особистісний маркетинг;

  • мотиваційний і ін.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?