Повномасштабне вторгнення в Україну стало випробуванням для всіх наших громадян. Дуже нелегко було й вітчизняному бізнесу, який опинився у непевній ситуації та відчайдушно вирішував цілий комплекс завдань. Своїм досвідом щодо того, як вдалося пережити кризу перших місяців війни, з нами поділилася команда Promocodius. Це українська компанія, інформаційний онлайн-майданчик, який пропонує актуальні купони і знижки від тисяч провідних брендів та магазинів, й тим самим допомагає їхнім клієнтам суттєво економити.
З якими труднощами Promocodius зіткнулися у перші місяці та які фактори дозволили втримати свої позиції?
Перші місяці російського вторгнення стали шоком для всіх: у команді проекту згадують, що чимало-компаній партнерів перебували у складному становищі та поставили свою діяльність на паузу. Українська аудиторія сайту скоротилась майже на 60%.
Керівники проекту відзначають: складні часи потребують непростих рішень та сильної мотивації робити свою справу. Всім співробітникам, що виїхали за кордон або до безпечних регіонів України, був запропонований гнучкий графік, надана допомога з організацією робочого місця.
Інші важливі фактори, які допомогли «втриматися на плаву»:
Забезпечення можливості долучитися до інформаційного захисту країни тут і зараз. Частину оплачуваного робочого часу співробітникам було дозволено витрачати на проекти ІТ-спротиву з метою дати відсіч агресору та допомогти армії.
Правильна постановка мети. Адже знижки та промокоди на потрібні українцям товари – це досить ефективний інструмент економії, який міг допомогти нашим співвітчизникам заощадити у непростий час.
Не варто забувати, що проект Promocodius є мультирегіональним. Філіали, які працюють в інших країнах, розвивалися й далі, бо там цікавість до промокодної тематики зовсім не зменшилася.
Які проміжні підсумки можна підбити?
Найбільшим успіхом компанії Promocodius стало те, що їй вдалося фактично повністю зберегти колектив та працювати без перерв у роботі.
Змінився і попит— споживачі знову стали цікавитися знижковими пропозиціями на:
купівлю електроніки та гаджетів (збільшення на 12%);
замовлення доставки їжі, знижки закладів харчування (збільшення на 21%);
перевезення, послуги таксі (збільшення на 18%).
Що стосується того, хто найчастіше використовує промокоди на сайті Promocodius, то це люди таких вікових категорій.
18-24 роки — 22,64%;
25-34 — 34,25%;
35-44 — 19,58;
45-54 — 11,64%.
Переважно вони є мешканцями Києва, а також інших великих міст Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської, Львівської областей.