Корпоративне навчання в Solid. Як ми допомагаємо ІТ-компаніям виходити на якісно новий рівень комунікації з іноземними партнерами
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Корпоративне навчання в Solid. Як ми допомагаємо ІТ-компаніям виходити на якісно новий рівень комунікації з іноземними партнерами

На правах реклами

Корпоративне навчання в Solid. Як ми допомагаємо ІТ-компаніям виходити на якісно новий рівень комунікації з іноземними партнерами
Джерело:  online.ua

У жовтні 2022 року СЕО та lead команди UI/UX design AGOV Agency Ярема Гарда, шукав спосіб зняти з себе частину комунікації з іноземними партнерами. Допомогла корпоративна англійська для дизайнерів.

Анастасія Машталяр, засновниця й CEO Solid English School, розповідає, як їхні корпоративні курси та підхід до роботи допомогли AGOV Agency досягти мети та покращити спілкування з іноземними клієнтами.

Чому компаніям важливі корпоративні курси інглішу

Компанія, що вирішує навчати своїх працівників на курсах англійської, не лише покращує бренд роботодавця, а й закриває інші бізнес-потреби. Наприклад, AGOV Agency вирішили, що найкраще замовнику пояснить флоу роботи та запропонує рішення сам дизайнер, а не його керівник. Так топменеджмент зможе делегувати операційку й зосередитися на управлінні та стратегії.

У компанії був запит підтягнути рівень інглішу дизайнерів студії до впевненого Intermediate, а разом з тим – згуртувати команду.

Як Solid організовує корпоративне навчання

Одна з плюшок для компаній, що вирішують організувати корпоративне навчання для підлеглих – можливість створити програму, що відповідатиме цілям бізнесу. У випадку з AGOV Agency ми поспілкувалися з менеджментом компанії та співробітниками, щоб максимально зрозуміти формат комунікації з клієнтами. Потім ми протестували поточний рівень англійської гайзів, щоб чітко розуміти точку А.

Після цього ми розробили профільні курси англійської для дизайнерів. Ось як ми переконалися, що наша програма підходить компанії:

  • залучили зовнішніх експертів у сфері graphic design та UI/UX design;

  • пройшли навчання на курсах для дизайнерів;

  • розробили кейсові уроки й домашні завдання, щоб на заняттях гайзи занурювалися у професійну комунікацію й практикували спілкування на інгліші, наче вони вже спілкуються з замовниками;

  • імплементували в навчання гейміфікацію та роботу в парах і міні групах на уроках.

Щоб всі були задоволені навчанням, ми намагалися підібрати зручний графік для команд і апрувили щомісячний план роботи з бізнесом та гайзами. Наше завдання – прибрати головний біль HR-ів та керівників, тому ми надавали постійний support та звітність за такими показниками:

  • прогрес;

  • відвідуваність;

  • задоволеність гайзів.

Цю інформацію можна використати для PDP та звітності для топ менеджменту. Також студенти отримали сертифікати в кінці навчання.

Які результати AGOV Agency після навчання

Ми розділили гайзів на дві групи, в кожній з яких проводили заняття один раз на тиждень. За чотири місяці ми підтягнули рівень однієї групи з Pre-Intermediate до Intermediate, другої – з Intermediate до Upper-Intermediate.

Дизайнери почали спілкуватися з клієнтами більш професійно й невимушено. А самі співробітники краще познайомилися одне з одним завдяки взаємодії на заняттях. У команді з’явилося більше взаємодопомоги та зменшилися конфлікти.

Якщо твоя компанія хоче покращити комунікацію з іноземними замовниками, запрошую на корпоративні курси англійської мови від Solid English School. За твоїм запитом ми розробимо індивідуальну програму, що допоможе вийти на новий рівень спілкування з іноземними клієнтами.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?