Навряд чи розробники Google на зорі існування пошуковика замислювалися про те, що в майбутньому їхньому дітищу судилося стати одним із найзручніших та найефективніших рекламних інструментів в інтернеті. Проте Google Ads з упевненістю претендує на роль основної платформи для PPC. У цій статті розглянемо можливості реклами Google та механізм її роботи.
Що таке Пошукова реклама Google Ads?
Реклама в Google — це формат комерційних оголошень в інтернеті, які показуються користувачам на підставі їхніх запитів у рядку пошуку. Реклама може бути текстовою, банерною, змішаною або у вигляді ролика.
Користувачі бачать оголошення у вікні пошуку, на Youtube, у мобільних додатках та на сайтах-партнерах Google.
Як працює Google реклама?
Охочих скористатися Google Ads рекламою багато, але кількість місць у рекламному блоці вікна пошуку обмежена. Чи буде ваше оголошення показано і яке місце воно займе у блоці, визначається за допомогою аукціону.
Під час налаштування Google реклами рекламодавець вказує ключові слова, пов'язані з його продуктом. Коли користувач вводить у рядку пошуку запит, який містить ці ключові слова, Google запускає аукціон.
Розрахунок результатів відбувається миттєво, до уваги беруться такі фактори:
розмір ставки (максимальна сума, яку ви готові платити за клік);
релевантність сторінки, яку веде оголошення, пошуковому запиту;
якість заповнення сніпету;
технічний стан сайту;
репутація бренду/компанії.
Переваги реклами в Google
Ефективність реклами Google Адс можна було б приписати великій мережі партнерів і домінуванню пошуковика на світовому ринку, але є й інші причини запускати контекстну рекламу саме в Google:
Швидкість. Чим правильніше буде настроювання Google Ads, тим швидше з'явиться результат. У насиченій ніші ви отримаєте трафік вже перші години після запуску.
Природність. Специфіка Google реклами - у її ненав'язливості. Користувачі бачитимуть лише цікаві їм оголошення.
Економія бюджету. Ви платите лише за переходи за оголошенням, самі покази безкоштовні.
Доброзичливий інтерфейс. Навіть якщо ви раніше не стикалися з налаштуванням реклами в Google, завдяки інструкціям та довідці запустити кампанію буде не складно.
Питання простоти запуску вимагає уточнення. Запустити дійсно легко, але зробити PPC-рекламу ефективною при цьому набагато важче. Для цього необхідно правильно визначити цільову аудиторію, точно вибрати час показу, розробити привабливі креативи та тексти, вжити заходів проти скликання.
Відмінність у рекламі для мобільних та стаціонарних пристроїв
Налаштування реклами Google передбачає вибір пристроїв, на які оголошення транслюватимуться. Ви можете показувати рекламу як у всі типи пристроїв, і вибрати якесь конкретне (наприклад, лише з ПК).
Така свобода зобов'язує враховувати особливості мобільних та ПК-версій сайту під час створення оголошень:
Реклама на смартфонах має бути компактнішою, оскільки розміри екрану не дозволяють коректно відображати сніппет у повному обсязі.
Трафік з реклами на ПК генеруватиме більше конверсій, оскільки користувачі мобільних пристроїв частіше переходять за оголошенням для отримання інформації та аналітики.
Для різних типів пристроїв вартість кліка буде різною.
Як створити якісне оголошення
Здавалося б: вже запущено рекламу в Google, ціна прийнятна і відкручує бюджет. Чи означає це, що оголошення успішно привабить цільовий трафік? Ні. Навіть платна реклама не гарантує перше місце у рекламному блоці. І навіть перше місце не гарантує потік користувачів. Але Сніппет можна зробити більш помітним і привабливим. Перерахуємо способи покращення оголошення:
Використовуйте у сніпеті УТП.
По можливості додавайте в оголошення інформацію про акції.
Органічно розподіліть ключові слова за текстом.
Робіть розширений сніпет.
Додайте до тексту спецсимволи.
Додайте заклик до дії.
Не варто перевантажувати текст гучними пропозиціями та пафосними гаслами (наприклад, «Тільки у нас КРАЩІ в Житомирі неперевершені мариновані огірочки! НЕЗАБУТНИЙ смак!»). Оголошення має привертати увагу не завищеними обіцянками, а вигідною та корисною УТП.
Чи закриває Google Ads питання промоції бізнесу в інтернеті на 100%? Ні. Контекстна реклама може бути неймовірно ефективною за умови правильного налаштування. Але краще використовувати PPC в комплексі з іншими способами просування.