Промокоди як ефективна рекламна стратегія: коротка історія виникнення
Категорія
Прес-релізи
Дата публікації

Промокоди як ефективна рекламна стратегія: коротка історія виникнення

На правах реклами

Промокоди як ефективна рекламна стратегія: коротка історія виникнення
Джерело:  online.ua

В Україні промокоди з'явилися на початку нового тисячоліття. Особливо популярними вони стали в минулому році, хоча користувачі інтернет-магазинів активно застосовують коди вже протягом кількох років, купуючи найрізноманітніші товари за зниженою ціною. Вони знають, де шукати найвигідніші знижки, як активувати секретний код, але навряд чи замислюються, коли, де і чому з'явилися промокоди. А історія їх створення дуже цікава. Тому вирішили розповісти нашим читачам, із чого все починалося. Сподіваємось, вам сподобається.

Версія про появу промокодів

Поняття «промокод» зазвичай асоціюється зі знижками. Першими їх запропонували покупцям європейські торговці, вивішуючи оголошення про зниження цін. Було це у XVIII столітті. Згодом унікальний механізм залучення покупців видозмінився, але продовжує ефективно працювати.

Наприкінці XIX століття купони на знижку з'явилися у США. Компанія Coca-Cola всім охочим пропонувала купон, пред'явник якого отримував один напій безкоштовно. В результаті популярність кока-коли зросла у рази. Пізніше, в середині ХХ століття, купони на знижку почав пропонувати власник магазину Walmart.

Спочатку коди на знижку друкували в популярних газетах та журналах, щоб ними могло скористатися якнайбільше покупців. Потім маркетингову ідею вдосконалили: охочі отримати знижку заповнювали анкету та надсилали її компанії. У відповідь отримували промокод, який забезпечував знижку на потрібний товар. А на початку 2000-х з'явилися спеціальні сайти-агрегатори промокодів. Згодом вони перетворилися на інформаційно-довідкові сервіси. Такі майданчики розміщують на своїх сторінках актуальні знижки, бонуси та промокоди сотень великих вітчизняних та закордонних інтернет-магазинів. Наприклад, як розказали експерти codes.com.ua, на їхньому сайті розміщено більш ніж 5000 промокодів, причому перелік пропозицій оновлюється щодня, так що підібрати потрібну досить легко. Розмір максимальної знижки складає 90%. У середньому, за словами експертів, постійні користувачі сервісу за рік економлять до 4000 гривень.

Яким є сучасний промокод

Треба зазначити, що спочатку промокоди використовувалися в офлайн-торгівлі, але з поширенням інтернету вони стали потужним маркетинговим інструментом для залучення покупців до онлайн-магазинів.

Простими словами, промокод — це код, пароль, складений з літер та цифр, який надає можливість отримати певний бонус:

  • знижку на один товар або кілька,

  • подарунок за замовлення,

  • безкоштовну доставку,

  • участь у розіграші призів.

«Секретний код» містить у собі інформацію про магазин, час дії акції та розмір знижки. У складі промокоду може бути ім'я знаменитості, яка представляє бренд, або назва акції.

Головна особливість та перевага промокодів — вони безкоштовні. Коди мають обмежений час дії (день, тиждень, місяць чи півроку), і бувають двох видів: одноразові та багаторазові.

Застосування промокоду вигідне користувачам, оскільки допомагає економити на покупках. Зі знижкою по промокоду можна купити квитки на автобус, забронювати номер в готелі, замовити доставку їжі, оформити кредит в МФО, придбати абонемент в спортзал.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?