Мегаможливості для медіа: «Креативна Європа» оголошує конкурс проектів «Доступ до ринків»
Категория
Блоги
Дата публикации

Мегаможливості для медіа: «Креативна Європа» оголошує конкурс проектів «Доступ до ринків»

Юлія Федів
Юлія Федів

Якщо ви працюєте у сфері створення відеоігор, короткометражок, телесеріалів та крос-медіа – цей конкурс для Вас. Підпрограма Медіа від «Креативна Європа» оголосила конкурс «Доступ до ринків» з дедлайном 15 лютого 2018 року.

Конкурс «Доступ до ринків» має два пріоритети:

- збільшення можливостей операторів аудіовізуального сектору для розвитку європейських аудіовізуальних продуктів, сприяння їх циркуляції на території та поза межами європейського континенту, а також підтримка створення копродукцій;

- підтримка В2В-івентів з метою обміну досвідом та промоції інноваційних моделей бізнесу у сфері аудіовізуальних індустрій.

Бюджет конкурсу становить 7,5 млн євро та передбачає підтримку до 55 проектних заявок у 2018 році. Результати конкурсу очікуються у травні 2018 року, початок проекту можна планувати на червень-вересень 2018 тривалістю не більше 12 місяців.

Креативна Європа покриває лише 60 % бюджету проекту, 40 % проекту має бути покрита заявником особисто або з інших наявних ресурсів. У рамках конкурсу передбачена як одноосібна подача заявки, так і консорціумом.

Подаватися можуть лише юридичні особи будь-якої форми власності (приватні компанії, НГО, фонди, асоціації, місцеві органи влади, ОДА тощо).

Є три категорії заходів, які можуть бути підтримані програмою:

1. Організація та проведення бізнес-ярмарок, медіаринків для європейських професіоналів у сфері аудіовізуальних індустрій
2. Створення онлайн ресурсів для обміну досвідом та налагодженню зв’язків між представниками аудіовізуальних індустрій
3. Заходи з метою промоції європейських робіт у сфері аудіовізуальних індустрій (В2В) (за умови участі як мінімум 3 організацій з 3 різних країн-учасниць Креативної Європи або європейських мереж, які об’єднують щонайменше 15 країн-членів КЄ).

Заявки по всім трьом категоріям будуть оцінюватися за 4 критеріями:

1. Значення вашого проекту та його додана вартість відповідно до пріоритетів конкурсу.
2. Якість контенту та заходів у рамках проекту.
3. Комунікаційна стратегія проекту (плани щодо інформування про його перебіг та результати, а також сталість проектної діяльності).
4. Організація роботи команди проекту.

Це чудова можливість для представників українського кіноринку та телебачення ініціювати проведення в Україні іміджевих медіа подій, налагодження зв’язків з колегами з інших країн-учасниць Креативної Європи (40 країн) та створення нових якісних продуктів.

Подавайтеся – часу вдосталь, а Національне Бюро «Креативна Європа» в Україні раде буде допомогти!

Оставаясь на онлайне вы даете согласие на использование файлов cookies, которые помогают нам сделать ваше пребывание здесь более удобным.

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?