"Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить вас немає в бізнесі", – слова Білла Гейтса, сказані близько 10 років тому. Зараз це вже не просто прогноз, а заповідь кожного підприємця. В інтернеті є всі. Тому кожен може знайти тут своїх потенційних клієнтів.
При правильному запуску проекта в мережі бізнесмен може вже через кілька днів отримати перші результати. Головне, діяти за чітким планом. Компанія GeniusMarketing навчає інтернет-підприємців 5 років. Це організатори найбільшого саміту з онлайн-маркетингу в Східній Європі – Лабораторії Онлайн Бізнесу. Через навчальні програми компанії пройшло більше 48 000 людей з 52 країн світу. На цьому досвіді і заснований актуальний план запуску та просування бізнесу в інтернеті.
Як швидко запустити проект і отримати перших клієнтів
1. Визначення та сегментація цільової аудиторії
Перш ніж створити привабливу пропозицію і зробити маркетингову упаковку, варто визначити, хто конкретно буде це бачити. Правильно виділивши цільову аудиторію, можна залучати клієнтів із мінімальними витратами. Для цього потрібно скласти аватари середньостатистичних клієнтів і максимально докладно описати їх.
2. Створення маркетингової упаковки з вигідною для відвідувача пропозицією
Найчастіше – це односторінкові сайти. Вивчивши цільову аудиторію, опишіть товар або послугу і покажіть, чим саме ви можете бути кориснішими за конкурентів.
3. Запуск реклами в місцях концентрації цільової аудиторії
У 2018 році до трендів інтернет-маркетингу потрапила відеореклама. Це короткі ролики, що чіпляють "за живе" потенційних клієнтів. Публікуються на актуальних ресурсах:
Instagram;
YouTube;
Facebook;
ВКонтакте.
У деяких нішах все ще ефективна контекстна реклама в Google та Яндекс.
Як спровокувати щомісячний приріст клієнтської бази в геометричній прогресії
1. Основи лідогенерації й створення бази постійних покупців
Побудова повноцінної воронки продажів в інтернеті передбачає створення відносин із цільовою аудиторією. Перед основною пропозицією варто підвищити рівень лояльності до бренду. У першу чергу це робиться за допомогою лід-магніту – безкоштовного товару або послуги. Далі можна зробити пропозицію із дешевим продуктом-вмикачем. Його мета – перетворити потенційного клієнта в реального.
Весь цей час людина отримує розігріваючі листи з корисним контентом і додатковими пропозиціями. Можна використовувати сервіси для email-маркетингу та розсилок у месенджерах.
2. SMM-2018, або Ефективне просування в соціальних мережах
Кожна соцмережа має свою аудиторію. Перш ніж починати SMM-просування, варто визначити, де знаходяться саме ваші клієнти. Після цього створіть спільноти на обраних ресурсах і регулярно публікуйте корисний унікальний контент. Щоб швидко збільшити кількість підписників, можна провести вірусний конкурс спільно з популярними у ніші блогерами.
20% від бюджету на створення контенту варто вкладати в платне просування постів. Така можливість є в кожній соціальній мережі.
3. Контент-маркетинг як спосіб закохати цільову аудиторію в свій бренд
На наступному етапі розвитку починається залучення цільової аудиторії за допомогою корисного контенту. При цьому використовуються власний блог для публікації статей і YouTube-канал. У цю ж категорію входять раніше створені канали комунікації з клієнтами в соціальних мережах.
4. Точний аналіз результатів на кожному етапі воронки продажів
Для визначення ефективності власних ресурсів можна використовувати Google Analytics і Яндекс.Метрику. Аналітика демонструє марні дії, від яких варто відмовитися. Зовнішні канали, наприклад соцмережі, мають свої аналітичні інструменти.
5. Опрацювання деталей воронки продажів й оптимізація конверсії
У кожної окремої сторінки або ресурсу є свої цілі і завдання. Відповідно, всі дії в інтернет-маркетингу повинні бути корисними. Розуміючи, що саме приносить гірші результати, варто підтягувати "просідаючі" елементи до кращого рівня.
Цих дій достатньо, щоб регулярно отримувати клієнтів з інтернету, якщо розібратися детально в кожному з пунктів. Але значно збільшувати результати щороку дозволяють трендові інструменти. Тому підприємцю варто відстежувати усі тенденції онлайн-маркетингу та завжди бути в курсі подій.