Жінок, в чиїх резюме є фото в сорочці з глибоким вирізом, потенційні роботодавці в 19 разів частіше запрошують на співбесіду, ніж тих, хто фотографується в закритому одязі. До такого висновку прийшли вчені з Сорбонни.
Про це повідомляє Lady.ONLINE.UA з посиланням на журнал People.
Три роки дві жінки зі схожою зовнішністю і майже однаковими резюме розсилали ці резюме в різні фірми, прикріпивши до них фото.
Було відправлено 100 резюме з фото в сорочці з вирізом і 100 в більш скромному одязі.
Резюме, де фото було більш провокаційним, отримало на 62 відгуків (з 200) більше в сфері торгівлі, і на 68 відгуків більше в сфері офісної роботи.
Як повідомляв ONLINE.UA, вчені також не радять жінкам працювати більше норми, оскільки це викликає безліч захворювань в майбутньому.
За словами вчених, жінки намагаються працювати на рівні з чоловіками, але на них ще лежить домашня робота і виховання дітей, тому виходить, що робочий день жінки триває цілодобово.